איך מגיעים אלינו?

רפואת שיניים מותאמת אישית

מהי רפואת שיניים מותאמת אישית?

זהו ממד חדש ברפואת השיניים המודרנית, המכירה בשונות הקיימת בין אדם לאדם, ותומכת בביצוע בדיקות שונות על מנת לזהות מאפיינים של כל מטופל באופן אישי על בסיס ביולוגי, ביוכימי וגנטי. בהתאם לתוצאות, ניתן לעיתים להקל בהנחיות ובטיפולים באנשים שאין להם נטייה לבעיות שיניים, ולחילופין להקפיד יותר בהיגיינה ובטיפולים מונעים כאשר זוהתה נטייה שכזו.

במרפאת השיניים שלנו בתל אביב , לכל מטופל בונים את סוג הטיפול המתאים לו, תוך התחשבות ברצונותיו ובלוח הזמנים שלו. הטיפול מותאם לכל מטופל באופן אישי ומכבד את צרכיו, הפיזיים והנפשיים כאחד.
רפואת שיניים מותאמת אישית

איזה אפשרויות טיפול ייחודיות קיימות במרפאתנו?

ברפואת שיניים מותאמת אישית, הטיפול יתבצע בשקיפות ובשיתוף מלא של המטופל, וזאת על מנת ליצור חווית טיפול נעימה וחיובית המותאמת לצרכי המטופל. במרפאתנו קיימות אפשרויות שונות לבצע את תכנית הטיפול שנקבעה לאחר שקלול כל הנתונים שנאספו מהמטופל:

אנו ערוכים למתן טיפולי שיניים מרובים ביום אחד לאנשים ששגרת יומם עמוסה ואינה מאפשרת טיפול רגיל ומרובה פגישות. טיפול כזה מתקיים בתיאום מראש, ואנו ערוכים להעניק אותו גם בימים ובשעות לא שגרתיות, על מנת להתאים ללוח הזמנים העמוס של המטופל. בדרך כלל יתבצע תחת סדציה עמוקה או הרדמה מלאה.

טיפול שיניים ביום אחד

השימוש בגז צחוק נועד להפחית חרדה, להקהות את רפלקס ההקאה, וליצור תנאים נוחים לביצוע טיפול השיניים כדי להשאיר את המטופל עם חוויה חיובית ונעימה.

שימוש בגז צחוק

הרדמה מלאה הינה פתרון אידאלי עבור מטופלים שמסיבות שונות אינם מסוגלים לשתף פעולה עם הרופא במהלך טיפול שיניים. ישנם מצבים גופניים או נפשיים שלעיתים מונעים מהמטופל להגיע ולקבל טיפול דנטלי, אף שהוא סובל מכאבי שיניים עזים. ההרדמה המלאה מונעת את תזוזת המטופל ומרפה את שריריו, וכך מתאפשר לרופא לבצע בפיו את הטיפולים הנדרשים בצורה האידאלית.

טיפולים בהרדמה מלאה

ניתן לבצע הלבנת שיניים בדרכים שונות: הלבנה ביתית, הלבנה במרפאת השיניים או הדבקת ציפויי חרסינה על המשטח הקידמי של השן; לכל שיטה יתרונות וחסרונות. במרפאתנו אנו מקפידים לתת הסבר מלא ומפורט לגבי כל השיטות הנ"ל, כאשר ההחלטה על השיטה הנבחרת מתבצעת בשיתוף מלא של המטופל.

הלבנת שיניים

למי מתאים טיפול מותאם אישית?

טיפול שיניים מלא ביום אחד
רוצה לקבל מידע נוסף? צור קשר עם המרפאה שלנו עוד היום!
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

03-631-0749

לפרטים נוספים וקביעת תור להתייעצות ללא כל התחייבות, אנא מלאו את הטופס משמאל

לפרטים נוספים וקביעת תור להתייעצות ללא כל התחייבות, אנא מלאו את הטופס

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

הטבה מיוחדת בשבילך

בדיקת ייעוץ ללא התחייבות והטבת קורונה מיוחדת – השאר פרטים ונשמח לחזור אליך בהקדם.

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.