איך מגיעים אלינו?

שיקום על שתלים בשיטת אברקדברה

מהי שיטת אברקדברה?

חברת "אברקדברה" היא חברה ישראלית העוסקת בפיתוח של מערכות שיקום חדשניות על גבי שתלים דנטליים, על-בסיס ניסיון קליני של 40 שנה. 

בשיטת "אברקדברה", שיקום הפה על-גבי שתלים מתבצע בשיטה טלסקופית חדשה, הפותרת בעיות מכניות רבות ומספקת איכות חיים חדשה עם שיניים שלא נופלות, לא קופצות ולא מתנדנדות—וכל זה ללא צורך בהדבקה או בברגים.

כך תוכל ליהנות מתותבת קבועה, שלא זזה או נופלת בזמן דיבור או אכילה, אך בד בבד, היא נשלפת בקלות לצורך ניקוי ושטיפה.

שיקום עלשתלים

תותבת נשלפת? אבל... מה החדשנות בכך?

בשיקום על שתלים, יש יתרונות רבים לשימוש בחומרים קלים וגמישים, כמו החומרים מהם עשויות תותבות נשלפות.

יחד עם זאת, לשיניים תותבות נשלפות נדבקה סטיגמה לא בריאה של ”שיניים שנופלות מהפה בדיוק ברגע הלא-מתאים“, ולכן נטיית הלב של רבים היא להעדיף לשקם את השתלים באמצעות גשרים כבדים, קשיחים ולא-גמישים, העשויים משילובים שונים של מתכות וחומרים קרמיים.

רק בשיטת "אברקדברה" תוכל לקבל תותבת נשלפת קלה שמתנהגת כמו שיניים קבועות לכל דבר! היא לא נופלת, לא זזה, לא קופצת ממקומה… כדי שתוכל לחייך בפה מלא, לאכול, לדבר ואפילו לנאום בלי כל חשש!

מקרים קליניים

גשר על שתלים בשיטת אברקדברה

תותבת נשלפת על שתלים בשיטת אברקדברה

שאלות נפוצות על שיטת "אברקדברה"

בשיקום טלסקופי, התותבת נאחזת במקומה באמצעות חיכוך בין קירות מקבילים. אין צורך להדביק או להבריג את התותבת—כוח החיכוך מחזיק אותה במקומה. כאשר התותבת ממוקמת על-גבי השתלים, היא נמצאת במנוחה מוחלטת, אינה זזה או ”רוקדת“, ולכן נדרש כוח רב מאוד, בכיוון הוצאה אחד ויחיד, כדי להוציאה מהמקום—כוח אותו אף אדם לא מפעיל בלי כוונה. הדבר מבטיח ישיבה חד-משמעית ויציבה של התותבת, כאילו הייתה שיקום קבוע של ממש, יחד עם אפשרות להוציאה במידת הצורך.

כן! אנחנו ממליצים להוציא את התותבת לשטיפה וניקוי באופן יומיומי, ובד בבד להשתמש במברשת עדינה ולצחצח את המבנים המאחזים את התותבת בתוך הפה. ניקוי יומיומי משפר מאוד את אריכות חיי התותבת והשתלים שמתחתיה, מונע דלקות וזיהומים מיותרים, ומעניק לך שנים של הנאה מן השיניים החדשות שלך.  

ראשית, עליך להתייעץ עם ד"ר אידלמן ולהחליט יחד האם גשר קבוע הוא הטיפול הטוב ביותר עבורך, ומאילו חומרים יש לבצעו. שיטת "אברקדברה" מתאימה גם לשימוש עם גשרים קבועים, אך במקרה זה אנו ממליצים להדביק את הגשר כך שלא יהיה ניתן להוצאה עצמאית מהפה.

  • שבכל השיטות, המבנים מוכנים מראש וסובלים מחוסר דיוק. בשיטת "אברקדברה", כל מבנה נבנה בפה המטופל והוא מותאם באופן אישי לכל מקרה ומקרה.
  • שבכל השיטות, יש צורך בהברגה, הדבקה או מאחזים עם גומיות כדי להחזיק את השיניים החדשות במקום, וכל אלה מתרופפים עם הזמן. בשיטת "אברקדברה", האחיזה מתבצעת על-ידי חיכוך בלבד, ללא התרופפות או תזוזות.
  • שבכל השיטות, רופא השיניים ממקם את השתלים בלסת בהתאם לאילוצי השיקום שנבחר. בשיטת "אברקדברה", ניתן למקם את השתל במקום האידיאלי מבחינת העצם—והמבנים יתאימו!
  • שבכל השיטות, עליך לבחור בין תותבת נשלפת לגשר קבוע. בשיטת "אברקדברה" תוכל ליהנות מן הטוב בשני העולמות!

מרפאת השיניים של ד"ר אידלמן היא בין המרפאות הראשונות בארץ המבצעות שיקום על-גבי שתלים בשיטת "אברקדברה", והתוצאות מדהימות!

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

03-631-0749

לפרטים נוספים וקביעת תור להתייעצות ללא כל התחייבות, אנא מלאו את הטופס משמאל

לפרטים נוספים וקביעת תור להתייעצות ללא כל התחייבות, אנא מלאו את הטופס

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

הטבה מיוחדת בשבילך

בדיקת ייעוץ ללא התחייבות והטבת קורונה מיוחדת – השאר פרטים ונשמח לחזור אליך בהקדם.

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.