איך מגיעים אלינו?

ד"ר יצחק אידלמן

"כמי שעוסק באופן יומיומי בבריאות ובאסתטיקה של הפה והשיניים, אני מודע הן לחשיבות ולרגישות של נושא זה עבור מטופליי והן לחששות הטבעיים המלווים אותם לפני טיפול שיניים," אומר ד"ר יצחק אידלמן, המנהל הרפואי של המרפאה. "זו הסיבה שאני תמיד ניגש לטיפול באנושיות וברגישות, מקדיש יחס אישי לכל מטופל תוך שקיפות מלאה ודאגה תמידית לבריאותו. מטופליי מהווים עבורי משפחה אחת גדולה וזו הסיבה לקשר החזק והאישי בינינו לאורך כל התהליך וגם לאחר השלמתו."

ד״ר יצחק אידלמן, DMD, MPA, הקים את מרפאת השיניים לפני למעלה משלושים שנה, והוא מנהלה הרפואי. בעבודתו היומיומית, הוא מבצע השתלות שיניים, טיפולים כירורגיים, טיפולי שיקום מורכבים וטיפולי אסתטיקה דנטלית.

לכל אורך הקריירה שלו, ד"ר אידלמן מקפיד ללמוד, להתעדכן ולהרחיב את אופקיו המקצועיים על-מנת להעניק למטופלים את טיפול השיניים הטוב ביותר. עד כה הוא השתלם בעשרות רבות של קורסים והכשרות מקצועיות בחזית הטכנולוגיה הרפואית.

ד"ר אידלמן חבר בפדרציה האירופית לרפואת שיניים, ובארגונים להשתלות דנטליות בישראל (IAOI – העמותה הישראלית להשתלות) ובעולם (ICOI – הקונגרס העולמי להשתלות שיניים). בנוסף, הוא מוסמך לטיפולי אסתטיקה רפואית וחבר באיגוד האמריקני לאסתטיקה דנטלית.

ד"ר אידלמן בעל רישיון לטיפולי שיניים תחת הרדמה כללית וטשטוש (סדציה) מטעם משרד הבריאות. בנוסף, הוא מוסמך לטיפול בשיטת NLP (Neuro-Linguistic Programming – ניתוב לשוני-פיזיולוגי) – שיטה המאפשרת להשפיע על הווייתו הפיזית של האדם ועל האופן בו הוא חווה את המציאות באמצעות שפה ותקשורת. 

השימוש ב-NLP במסגרת מרפאת השיניים, בשילוב הסגנון האישי וההומור המיוחד של ד"ר אידלמן, מאפשר לו להפחית במידה ניכרת את חרדות המטופלים ולטפל בהצלחה גם במי שסובל מפחד וחרדה מרופאי שיניים – לעתים קרובות, ללא שימוש בתרופות או עזרים נוספים.

רפואת שיניים מותאמת אישית

במרפאתנו, לכל מטופל בונים את סוג הטיפול המתאים לו, תוך התחשבות ברצונותיו ובלוח הזמנים שלו. הטיפול מותאם לכל מטופל באופן אישי ומכבד את צרכיו, הפיזיים והנפשיים כאחד.

קרא עוד על רפואת שיניים מותאמת אישית.

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

03-631-0749

לפרטים נוספים וקביעת תור להתייעצות ללא כל התחייבות, אנא מלאו את הטופס משמאל

לפרטים נוספים וקביעת תור להתייעצות ללא כל התחייבות, אנא מלאו את הטופס

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

הטבה מיוחדת בשבילך

בדיקת ייעוץ ללא התחייבות והטבת קורונה מיוחדת – השאר פרטים ונשמח לחזור אליך בהקדם.

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.